hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اصلاح و توسعه بیش از 77 هزار متر شبکه آبرسانی در شهرستان کلاله   

اصلاح و توسعه بیش از 77 هزار متر شبکه آبرسانی در شهرستان کلاله   

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از توسعه بیش از 77 هزار متر شبکه آبرسانی در راستای تامین آب پایدار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در شهرسان کلاله خبر داد.

 ابوالفضل رحیمی " با اعلام این خبر اظهار داشت :  در این مدت و در راستای تامین آب پایدار بیش از 65هزار متر در شهرستان کلاله و روستاهای تحت پوشش  عملیات توسعه شبکه آبرسانی و بیش از 12هزار متر اصلاح شبکه انجام گردید.                          
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد : در راستای رفع مشکل آب شرب و پایداری منابع تامین  در این شهرستان و روستاهای تحت پوشش حفر و تجهیز 4 حلقه چاه آب شرب و همچنین بهسازی و تعویض الکتروپمپ 40حلقه چاه دیگر پایان یافت .
 این مقام مسئول استاندارد سازی 167 مورد انشعاب آب مشترکین ، تعویض 62مورد انشعاب فرسوده ، رفع 1937 مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب و رفع 1490مورد اتفاقات انشعابات  با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب شهرستان کلاله  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون می باشد.
این مقام مسئول تصریح کرد: احداث 8 باب مخزن بتنی و پیش ساخته ذخیره آب شرب با حجم 1700متر مکعب دیگر اقدامات صورت گرفته از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این شهرستان بوده است . 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد